Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2008 18:31 - Футболната вечер-това мъжко удоволствие
Автор: vani11aice Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1536 Коментари: 6 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Мобилният ми телефон даде знак, че имам съобщение. Беше от любимото ми животно. Била съм много обичаното му ангелче, без което не можел и за което не спирал да мисли. Вече ми намирисваше. Продължих да чета...Съкровището ми, виждаш ли, съвсем ненадейно получило предложение, на което трудно можело да откаже- да гледа мача с приятели и дали съм имала нещо против да пропуснем вечерта, което, разбира се, “любов моя”  не значи че предпочитал компанията на приятелите си или някакъв си футболен мач пред мен, но все пак ако съм нямала нищо специално предвид за вечерта, дали съм щяла да се разсърдя, ако той я прекара с приятелите си, като разбира се, ако съм проявявала желание да се присъединя, съм била повече от поканена. Къде повечеJ Написах отговора, който другата страна чакаше, а именно, че нямам нищо специално предвид и да се отдаде спокойно на мъжката си футболна вечер, а аз разбира се страшно много бих искала да го видя,но предпочитам да не се присъединявам, защото не ми се гледа мач и т.н. След като ‘поуспокоих’ гузната му съвест и  го уверих, че няма да последват цупни от моя страна(поне времето за разплата няма да е днес) се замислих за моята вече свободна вечер и как да я уплътня.

Истината е следната-на подобни вечери мъжете почти не  говорят за жени, или поне не по начин, който би подразнил жените. Те се оригват, хилят се на тъпотии, почесват се тук-там,крещят, говорят си глупости.

Повечето ми гаджета са били обградени от приятелски кръг съставен от типове, които никога или почти никога не са имали сериозна приятелка или връзка тип култивираща, където една млада дама хваща един млад несретник и малко по малко започва да го моделира, за негово добро, разбира се. Този приятелски кръг обикновено гледа момичето като извънземно, освен ако тя не е типа мъжко момиче, което умее да пие, да псува и не задушава техния свиден  приятел.Ако не  е някоя кукличка, би могла с времето да им докаже, че е на тяхната вълна, поне доколкото разликата в пола й позволява да бъде.  Но за съжаление, като емигрант в чужда страна, тя винаги остава аутсайдера в тяхната група поне по външни полови белези и в нейно присъствие те всички малко или много сдържат първичните си инстинкти и навици, които иначе безконтролно разхождат, когато са си в техния тесен кръг. Така че аз взимам мъдрото решение  да спестя присъствието си там на всички ни, а на себе си  обвинителните им погледи, когато заради мен са сдържали пръднята на века  или такава гърлена хубава оригня, която им идва веднъж на всеки четири години. Не, не, не искам да бъда виновна за такова чисто прахосничество на естествени природни ресурси.

А мислено мога просто да затворя очи и с удивителна точност да прогнозирам всеки момент от вечерта, така все едно съм там. Един по един младежите ще се сбират-всеки новодошъл ще донесе биричка, чипсче и други подобни глезотийки. С почти разкъртващо удоволствие ще разтворят пликовете с чипс, солети и ядки директно на масата, ако същата не е твърде претрупана вече с бирени бутилки, пълни пепелници и нечии небрежно опънати връз нея мъжки крачета. Купи няма да се ползват и по-хубавото е, че наоколо няма грижовни женски, които да наблюдават критично цялата акция, дебнейки за удобен момент, когато могат да се намесят и да развалят тази идилия на мъжката същност, изсипвайки чипса и другите ‘деликатеси’ в подходящи за целта купи, например.

Като по даден сигнал всички заемат местата си пред телевизора и вечерта става все по –съвършена-бирата и клиопачката са на една ръка разстояние, обувките са захвърлени в различните ъгли на помещението, бутилките се надигат, а храната се тъпче безпаметно в устата и няма досадни женски екземпляри, които да се цупят или решават, че искат целувка точно в момента, когато топката лети към вратата. И така, някъде там в един град, в един апартамент, няколко свободни мъжки души се наслаждават на няколкото часа свобода отпусната на тахната първичност, която може спокойно да дава израз на всичките  си импулси,  без да обмисля последствията от тях и единствените звуци които огласят прекрасната мъжка вечер са тези съпровождащи поемането и поглъщането на бирата и прилежащата й храна, както и неотменните телесни звуци, които са поредното сигурно доказателство, че ‘момчетата’ се чувстват добре. Да не забравяме и виковете, които от време на време раздират нощната тишина, които варират по сила и количество на съдържащите се в тях псувни в зависимост от това, дали има гол, имало е възможност за гол, но той е пропуснат, съдията е ‘педераст’ и т.н.. Не след дълго мачът приключва, а с него и емоционалният контакт с телевизионния приемник. И макар, че не е навечерието на Коледа, традицията повелява масата да бъде оставена непокътната най-малко до сутринта...

Както прасковата за тях е плод, а не цвят, както ‘Нищо ми няма’ за тях означава ,че на нея наистина нищо й няма, така подобни сбирки зареждат мъжката душевност с простатата си и тъжеството на естественото и са еквивалент на терапевтичната сила, която има един качествен пазар на дрехи за жената. Всъщност не бива да мислим, че нашите мили вечни момчета, по душа,  наистина не предпочитат нежното ни присъствие, но нека не забравяме че безценната членска карта в клуба на силните независими неподвластни на чехъла мъже се поддържа и обновява с перманентни, относително редовни посещения на подобни сбирки, където изцяло мъжкия състав е силно пожелателен с признаци на задължителен. А доколко това е една чиста мъжка заблуда и илюзия е въпрос на степен на зрялост, която повечето  от тях  никога не достигат по една или друга причинаJ

 



Тагове:   удоволствие,   вечер,   мъжко,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. humphrey - Такива сме си!
12.05.2008 21:18
Футболната вечер е нещо много специално! В крайна сметка там няма роли, няма "Ама той/тя, какво ще си помисли, ако кажа/направя ед-какво-си?!", няма обидени за нищо, няма задължения... Има свобода! Много близка до безграничната.
цитирай
2. vani11aice - Донякъде съм съгласна
13.05.2008 10:26
И не оспорвам в никакъв случай правото на мъжете на тези безценни мигове и часове:)но от гледна точка на лично пространство,а не от гледна точка на това, че жените 'нямат място' на подобни сбирки:)всичко зависи до колко си истински приятел с човека до себе си,според мен...
цитирай
3. fenris - аз не съм такъв
02.07.2008 13:17
предпочитам волейбола! А и вие трябва да проявите разбиране, ние как нищо не казваме за вашето събиране с приятелки, където говорите за мода и други такива глупости?:)
цитирай
4. vani11aice - до fenris
02.07.2008 15:16
А това е една от големите илюзии сред мъжете-че на женски сбирки се говори за мода:)Аз поне не съм била на такива- няколко жени насаме говорят за секс, мъже и фантазии:)А и кой е казал че не прояваваме разбиране, просто като се замисля че жените ревнуваме от тези няколко часа, в които мъжете искат само малко първичност и не мога да не си кажа за кой ли път- а колко усилия полагаме да превърнем простото в сложно......Хора..:)
цитирай
5. ianchefff - почти винаги съм гледал мачове
13.07.2008 00:20
с жената, с която съм бил.
Почти никога не се имало мърморене.
Важно е как да поискаш, какво да кажеш, какво предлагаш принципно и как се отнасяш с нея.
Всичко останало са празни приказки, бла бла и дрън дрън.
така мисля:)
цитирай
6. vani11aice - ianchefff ,
14.07.2008 08:32
тук съм съгласна:)подходът е много важен.Не е трудно да извадиш душата на една жена с памук:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vani11aice
Категория: Лични дневници
Прочетен: 33302
Постинги: 13
Коментари: 36
Гласове: 107
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930