Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2010 17:15 - It's over when it's over...what can I do about it.../lost love 4/
Автор: vani11aice Категория: Лични дневници   
Прочетен: 302 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 04.08.2010 17:24


 

Its over when it’s over,,,what can I do about it…

 

 

Започвам за лошо или за добро на фона на тази песен. Обичам те и ...все още смятам, че винаги ще те обичам, макар че ти си скептичен  към подобни твърдения и винаги ще ме боли, че не успях да бъда с теб..Загубих вярата си. И трябва да продължа напред без теб, защото всичко друго би било чиста проба мазохизъм, за който на този етап нямам сили в себе си. Ти мълчищ, не можеш да напуснеш своя свят...не можеш, не искаш..не е моментът, не съм човекът. Ти за мен си. Мислих че си другата ми половина...вероятно още го мисля и мисля, че това че ще продължа без теб и ти без мен е от онзи тип грешки, за които се сещаш след години и се питаш какво би било и все те тегли натам, че може би там на онзи кръстопът си поел в грешна посока, но връщане няма, а и настоящият живот те влече и увърта със своите ангажименти отговорности и вниманието към хората около теб и нямаш време, затова пиеш...пиеш, макар и да не си сигурен че това е твоята чаша бира, но колко са хората които имат късмета да пият от съвършено своята чаша бира?..Как ме е яд като го пиша ако знаеш...не вярвам че някой може да ме накара да бъда щастлива по начина, по който ти го правиш, не вярвам, че някои някога ще ме почувства така или ще прави с мен така любов, или ще ме докосва така..Как се забравя нещо неизживяно, как се превъзмогват безбройните мисли за това какво е можело да бъде, неизпитаните целувки, невидяните усмивки...

 

 

 

 





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vani11aice
Категория: Лични дневници
Прочетен: 33360
Постинги: 13
Коментари: 36
Гласове: 107
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930