Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2010 17:43 - Last accords..../lost love last...part-1/
Автор: vani11aice Категория: Лични дневници   
Прочетен: 346 Коментари: 0 Гласове:
0



Времето лекува...лекува какво и колко и как.,...Не съм мислила че ще се наложи да ме лекува от теб...Вероятно съдбата ме спасява от по-голямото зло, макар че сега ми е трудно да го видя така..., но нямам избор.Трябва да забравя, да престана да прекарвам през съзнанието си хиляди мисли и спомени свързани с теб, да се науча да живея без да чакам да се преобърнат нещата на 180 градуса утре...вдругиден...след два месеца и да намеря себе си отново, да намеря себе си на картинката, на която теб те няма..Ето това е неприятното последствие от варианта “приключвам без да се обяснявам”- ти може би знаеш какво и защо, но аз мога само да гадая.,..и понеже мога само да гадая, за мен историята все още диша и съществува...в сърцето ми...в мислите ми....в душата ми...същата онази душа, с която ти заговори от първите часове на фактическото ни познанство- душата, която ти разбра, заобича, пожела...
Така и не бях с теб истински, така и не стигнахме до там, но толкова пъти го пожелавах в съзнанието си, толкова силно живеех с мисълта за това време и бях така сигурна, че то ще дойде. Не мога да спра да се връщам...назад във времето...когато ме целуна за първи път, когато за първи път прекарахме нощта заедно, когато ми каза, че ме обичаш, когато ме гледаше все едно твоят свят е очите, косата, усмивката ми. Нещо се случи, изстина към мен..и аз някак изстинах към теб, когато връзката ни загуби своята невинност и идеалистична осанка...,когато започнахме да правим повече секс, отколкото да си говорим. Мда...най вероятно това, което се е случило е, че просто сме изпуснали момента...Обичам...онзи човек, когото наричах моето слънце, който ми подари най-романтичната целувка в живота ми, който ме накара да повярвам, че любовта е нежна, красива, дълбока, че няма пречки пред нея, че има човек, който  с един поглед ме е разбрал... дори и да е само литературен герой.




Красиви думи за един човек, който вече не е част от живота ми, които дълго време пазех за себе си, но сега някак не ги искам само за себе си, искам да излязат мен и така ритуално да се опитам да изгоня всеки спомен и емоция свързани с тази история...


Тагове:   love,   last,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vani11aice
Категория: Лични дневници
Прочетен: 33190
Постинги: 13
Коментари: 36
Гласове: 107
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031