Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2010 17:27 - Като пясък между пръстите.../lost love 2/
Автор: vani11aice Категория: Лични дневници   
Прочетен: 331 Коментари: 0 Гласове:
0



Обичам те.  Няма с какво друго да започна май...и може би и да приключа. А дали ние с теб приключихме е друг въпрос. Не ми се иска да сме, но от друга страна и нищо не мога да направя. За мен моите чувства са истински, за твоите не знам. Няма  как да знам. Получавам много малко информация, а когато се опитам да си поискам повече ми се казва, че не е това моментът.  И се изпокарваме. И мълчание.
Знам, какво ми даваш. Знам, как съм мечтала да бъда с теб, знам как  съзнанието ми е рисувало какви ли не картини. Знам колко убедена бях,че ти си човекът, знам колко исках да се омъжа за теб, именно и само за теб и да имам дете от теб, без да мисля, хващайки любовта си в дланите си щях да прелетя над всички несгоди. А се оказа някак си твърде много дори да се опиташ да бъдеш ясен с мен.
Искам да ме гушнеш, да бъдеш с мен, да ми покажеш любов. Изморих се да се боря и да се противопоставям на целия свят.Искам просто да се отпусна в ръцете ти, да се предам на нежността и любовта ти,но за да го направя искам да знам,че ти си с мен. А ти отказваш да ми дадеш знак...да ми посочиш път напред или път назад...Бих била открита с теб, ако знам, че това е от което имаш нужда, за да разкриеш мислите си пред мен. Бих ти казала и разказала всичките си страхове, болки, надежди и мечти, ако знам, че ще ми отвориш сърцето си и ще ми прочетеш с желание всеки ред в него, който би искал да споделиш с мен. Искам да знам, какво те мъчи, обижда, натъжава, плаши, да знам дали искаш все така да бъдеш с мен...дали все така би казал, че имаш усещането, че можеш да прекараш живота си с мен...А аз ...с течение на времето се чувствам все по далеч от теб..не трябваше ли да е обратното...?
Нямам сили да пиша, мисълта за теб ме изпълва с тъга и желание да плача...да плача. Всичките ми текстове по темата вече ми звучат така еднакво, така никак, като едно опяване..,което не води до никъде...защото са моите монолози...


Тагове:   love,   между,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vani11aice
Категория: Лични дневници
Прочетен: 33362
Постинги: 13
Коментари: 36
Гласове: 107
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930